Adjust cookies
If you click on "Accept all cookies", you agree to the storage of cookies on your device in order to improve the navigation on the website, to analyze the use of the website and to support our marketing activities.
Essential cookeis
- Session cookies
- Login cookies
Performance cookies
Functional cookies
- Google Maps
- YouTube
- SocialShare Buttons
Targeting cookies
- Facebook Embeded

Yüksek Performanslı İş Yerleri İçin Anahtar Kelime: Güven Kültürü

young man showing notes in office to his colleague 2023 11 27 04 50 12 utc

Great Place To Work® olarak, dünya çapında yürüttüğümüz araştırma ve danışmanlık çalışmalarımız, yüksek performanslı bir iş yeri inşa etmek isteyen organizasyonların mutlaka odaklanması gereken alanlara ilişkin güçlü bir uzmanlığa sahip olmamızı sağlıyor. Tüm dünyada 170’ten fazla ülkede, 30 yılı aşkın süredir biriktirdiğimiz deneyim ve bilgi birikimiyle, en iyi iş yerlerinin başarısının arkasındaki sırrın 'güven' olduğunu biliyoruz. İşte bu bilgiyi kullanarak, farklı büyüklükler ve sektörlerdeki organizasyonların yüksek güven kültürlerini nasıl geliştirebilecekleri ve tüm çalışanları için harika bir iş yeri deneyimini nasıl inşa edecekleri konusunda kültür koçlarımız ve danışmanlarımızda destek oluyoruz.

Güven kültürü olmadan sürdürülebilir bir iş yeri kültürü inşası mümkün değil

Great Place To Work® olarak her yıl dünya genelinde 70 binden fazla organizasyonda analizler gerçekleştirerek 200.000.000’dan fazla çalışanın iş yeri içerisindeki deneyimlerine ve güven seviyelerine ışık tutuyoruz. Analizlerimiz, yüksek performans kültürüne sahip en iyi iş yerlerinin temelinde güven unsurunun yattığını gösteriyor. Güven, çalışanların şirkete olan aidiyetini ve iş birliğini artırırken, aynı zamanda inovasyon ve müşteri memnuniyetinde de önemli roller oynar. Yüksek güven unsurunun sağlandığı ortamlar, çalışanların kendilerini daha ait hissetmelerini ve böylece potansiyellerini tam olarak ortaya koymalarını sağlarken, organizasyonun sürdürülebilirlik hedeflerindeki başarıyı temelden etkiler.

Great Place To Work For All™ modeli

Great Place To Work For All™ modeli, tüm çalışanların bulundukları organizasyon içerisinde pozisyon, yaş, şirkette bulunduğu süre, cinsiyet gibi ayrımlardan uzak herkes için kapsayıcı ve tutarlı seviyedeki bir iş yeri kültürü içerisinde kendilerini değerli hissettirilmesini ve herkesin potansiyelini en iyi şekilde kullanabilmesi için gereken ortamın sağlanmasını amaçlar. Bu metodoloji, şirketlerin liderlik yapılarını yeniden şekillendirerek, her seviyedeki liderin güven inşa etme kabiliyetlerini artırmaya yönelik stratejiler geliştirir. Liderler, açık iletişim ve adil karar verme süreçleri ile bu güven ortamını pekiştirir.

Yüksek güven kültürünün iş yerlerine sağladığı katkılar

Harika iş yeri kültürü, şirketlerin yüksek güven kültürünü nasıl geliştirebileceklerini ve bu kültürün çalışan bağlılığı, inovasyon kapasitesi, iş birliği ve çevikliği artırarak müşteri memnuniyetini ve finansal performansı nasıl iyileştirebileceğini detaylandırır. Bu kültür yaklaşımı, çalışanların iş yerinde kendilerini değerli hissetmelerini sağlayarak, tüm organizasyonun performansını yükseltmeye odaklanır.

Harika olmak liderlikle başlar

Etkin liderlik, bir iş yerinde yüksek güven kültürünü oluşturmanın temelidir. Liderler, çalışan deneyimini şekillendirir ve şirket kültürünü belirlerler. Analizlerimiz sayesinde liderler, harika bir çalışan deneyiminin temel itici güçleri hakkında fikir sahibi olur ve bu da onların, organizasyonları genelinde çalışanlar arasında güven oluşturma konusunda son derece etkili olmalarını sağlar.

Deneyim kültürü şekillendirir

Liderlerin etkinliği ise çalışan deneyimini şekillendirir. Liderler herkes için güven, gurur ve takım ruhunu geliştirmeye odaklandığında, çalışan deneyimi şirket kültürünün ve organizasyonun sürdürülebilir gelişimi ile büyümesi için bir katalizör haline gelir.

Kültür performansı artırır

Harika iş yeri kültürünü başarı ile kurgulayan şirketler, büyüklüğü, sektörü veya coğrafyası ne olursa olsun, hemen hemen tüm verilerde piyasadaki rakiplerini geride bırakarak rekabette avantaj elde ederler. Bu sayede, şirketler sürdürülebilir başarı hedeflerine ulaşmada standart şirketlere oranla daha iyi sonuçlar elde ederler.

Great Place To Work® dönüşüm yol haritası

Dönüşüm yol haritası, organizasyonlara kültürel dönüşüm süreçlerinde rehberlik eder. Bu yol haritası, şirketlerin benzersiz ihtiyaçlarına uygun, kanıta dayalı stratejiler geliştirmelerine olanak tanır. Kültür danışmanlarımız, en iyi iş yerlerinden elde edilen içgörüler ve başarısı kanıtlanmış -yaklaşımlar kullanarak, organizasyonların yüksek güven ve yüksek performans gösteren bir iş yeri oluşturmaları için gerekli adımları atmalarını sağlar.

Dönüşümü şimdi başlatın

Eğer siz de kendi organizasyonununuz için geleceğin iş yerlerinden biri olarak sürdürülebilir bir başarıya odaklandıysanız, etkin liderlikle beraber yüksek güven kültürü oluşturmak en önemli adımlardan biridir. Dönüşüm süreci için ilk adım mevcut durum analizi yapmanızdır. Hemen şimdi organizasyonunuzdaki çalışan deneyimini ve güven kültürünüzü ölçümlemek için bizimle iletişime geçin. Üst düzey liderlerin uyumlanması, stratejinin güven kültürüne nasıl entegre edileceği, üst yönetimin katılımı, liderlerin rolü ve kültürle tutarlılığın değerlendirilmesi gibi adımları değerlendirerek size özel bir yol haritası oluşturalım.



Bültenimize Abone Olun
0 (212) 236 50 20
© Great Place To Work® Institute Türkiye. Tüm hakları saklıdır
made with by CIC