“Akademik eğitimimi iletişim üzerine tamamlayıp uzun iş hayatımın yıllarını çok uluslu firmaların Dış Ticaret operasyonlarını yöneterek geçirdikten sonra, iş hayatının gerekleri ve ihtiyaçları ile şekillenen yeni oluşumlar ile yöneldiğim insan kaynakları süreçlerinde kendimi engin bir...
Hayatımız boyunca kurduğumuz tüm ilişkileri düşünelim; bu ilişkilerin sağlam temeller üzerinde kurulmasını sağlayacak en öncelikli ihtiyaç, güvene dayalı bir iletişim ortamı yaratmak değil midir? Özel hayatımızda dostlarımızla ve ailemizle, iş yaşamımızda ise meslektaşlarımız ve yöneticilerimizle...
Güven, harika bir iş yerinin belirleyici faktörüdür. Bu güven yöneticinin saygınlığı, çalışanların deneyimledikleri saygı ve çalışanların hangi alanlarda herkese adil davranılmasını bekledikleri üzerinden oluşturulur.
‘Running Lean’ bir başka deyişle şirketinizi kıt kaynaklarla ilerletme sanatı, özellikle start up’ların son yıllarda başarı için ana stratejisi olarak gösterilmekte.
Alışılagelmiş yaklaşımların bir kaç adım ötesine geçmeyi, organizasyonları bizimle birlikte daha ileriye taşımanın yeni yollarını aramayı, daha iyi bir dünya yaratma misyonumuza giden yolda olmazsa olmaz olarak görüyoruz.