Diğer
0
0
• Şirketimizde yatay iletişim ve makro yönetim şeklini benimseriz.
• Kurum kültürüne önem verir ve çalışanlarımızın kendilerini yalnızca birer çalışan olarak değil aynı zamanda şirketimizin önemli bir parçası olarak görmeleri için çalışırız. Çalışan bağlılığı ve mutluluğunun ön planda tutulduğu kurum kültürünü tüm süreçlerimize entegre ederiz. Bu anlamda "Culture eats strategie for breakfast" yönetim teorisini benimseyerek stratejimizi kurum kültürümüzle birleştiririz. Çalışanlarımızla yalnızca başarılarımız doğrultusunda efsane ve oldukça eğlenceli olan kutlamalarımızı gerçekleştirmekle kalmaz, aynı zamanda onlara geri bildirim kültürünü de yaşatırız. Çünkü firmamızın ancak ilham verici ve herkesi etkisi altına alan bir takım ruhu ile başarılı olabileceğinin farkındayız.
• Çalışanlarımıza birçok iç ve dış eğitim olanağı sunarak onların gelişimlerine oldukça önem veririz.Tüm çalışanlarımızın potansiyellerini geliştirmeleri için cömert bir bütçe ayırırız.
• Sefine olarak hem teknolojimize hem de kurumsal yapımızın tüm alanlarına inovasyonu entegre ederiz .Güncelliği yakalamak için kendimizi ve teknolojilerimizi sürekli yeniler, hem sektörel hem de sektör dışı tüm yenilikleri yakından takip ederiz.
• Çalışanlarımızın en verimli ve aynı zamanda en hızlı çalışmaları gerçekleştirebilmeleri için onlara yüksek teknoloji ekipman desteği sağlarız.
• Hata yapmaktan korkmaz, risk almaktan kaçınmayız.
• Kaliteli iç ve dış iletişim politikamızla hem çalışanlarımıza hem müşterilerimize hem de tüm ilgili gruplara düzenli bilgilendirmelerde bulunuruz. İç iletişimimizde çalışanlarımızın mutluluğunu ilk sıraya koyar, onların motivasyonunu yükseltecek aktivitelerde bulunuruz.
• Çalışanlarımızın ulaşım, yemek, sosyalleşme gibi birincil ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak onlara en iyi imkânları sunarız.
• Çalışanlarımız için uyguladığımız ücretlendirme ve yan haklar politikalarımızda düzenli ve adil yaklaşımlar ile tüm çalışanlarımızın eşit fırsatlara sahip olmasını sağlarız.
Büyük çoğunluğunu yurt dışı firmaların oluşturduğu müşterilerimiz için tersanemiz içerisinde bulunan sosyal tesisteki otelimizde onları en iyi şekilde misafir ederiz.
• Çatı şirketimiz olan Koloğlu Holding ile birlikte üniversite öğrencilerine burs desteği sağlar ve başarılı öğrencileri bünyemizde çalıştırmak için onları kazanmaya çalışırız.
• Hedeflerimiz doğrultusunda kurumsal algımızı evrensel olarak daima yükseltmeye çalışırız.
• İş hayatının önemli olduğu kadar aile hayatının da önemli olduğunu daima göz önünde bulundururuz. Bu nedenle 6 yaşına kadar çocuğu olan kadın çalışanlarımız için cumartesi günleri çalışma zorunluluğu yoktur. Ayrıca tüm çalışanlarımız için kişisel ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için her ay eksik çalışma saati toleransı sağlar, cumartesi mesaisi yapan çalışanlarımız için mesai ödemesi gerçekleştirir, var olan izinlerine ek olarak ilave mazeret izni imkânı tanırız.
• Çalışanlarımızın motivasyonunu en üst seviyede tutabilmek için iç iletişimimizi sürekli olarak canlı tutarız.
• Yöneticilerimiz için gelişim programları tasarlarız. Böylece yöneticilerimiz hem yönetim tekniklerini hem de kişisel gelişimlerini daha üst seviyeye taşıyarak kurumumuzu daha da geliştirirler.
• Çalışan sağlığını teşvik edici aksiyonlar alırız. COVID-19 süreci boyunca testler, aşı olanakları sunuyor; çalışanlarımızın hareket fonksiyonunu artırmaları için yürüyüşler düzenliyor, doktor ve diyetisyen desteği sağlıyoruz. Firmamız bünyesinde bulunan 4 doktor ve farklı alanlarda uzmanlaşmış 6 hemşireden oluşan sağlık ekibimiz ile çalışanlarımızın sağlığını sürekli gözetiyoruz.



Biz bir ekibiz - biz Sefineli'yiz.
Çalışanları uzun vadeli olarak istihdam etmek ve kendilerini özdeşleştirebilecekleri bir şirket olmak bizim için önemlidir.
Yöneticilerimiz düzenli olarak ve bireysel olarak koçluk almaktadır. Çalışanlarımızın yöneticileri hakkında düzenli geri bildirimler vermeleri merkezi bir rol oynar.
Olumlu gelişmenin 'açıklık' tarafından yönlendirildiğine inanıyoruz. Bu nedenle çalışanlarımıza söz sahibi olmaları için birçok fırsat sunan bir geri bildirim kültürü oluşturduk.
Sefine'de çalışanlar her zaman yöneticilerle veya iş arkadaşlarıyla konuşma fırsatına sahiptir.
Ayrıca çalışanlarımıza yöneticileri ile açık bir şekilde fikir alışverişinde bulunma ve birbirlerine geri bildirimde bulunma fırsatı verilmektedir. Ortaya çıkan sonuçlar, bağlayıcı hedefler ve uygulama adımları olarak formüle edilir.
Çalışanlarımızın gelişmesine büyük önem veriyoruz.
Her seviyede iyi bir iletişimin yerini hiçbir şey tutamaz. Sohbeti teşvik ediyoruz. İnovasyona en iyi yaklaşımlar genellikle sohbetten gelir. Sohbetlerden bile fikirler proje haline gelebilir. Bu yaratıcı kapsamda ortaya çıkan yenilikçi önerileri hedefli bir şekilde hayata geçiriyoruz.
SEFİNE AKADEMİ
2020 yılından beri aktif olarak faaliyet gösteren Sefine Akademi'de hem kurum içi hem de kurum dışı eğitmenlerden, yöneticilerimiz ve çalışanlarımız için eğitim desteği alıyoruz. Bununla birlikte her geçen gün eğitim ve eğitmen sayımızı artırıyor ve daha hedefe yönelik eğitimler gerçekleştiriyoruz. Sefine Akademi ile asıl hedefimiz olan kendi iç eğitmenlerimizi geliştirmek ve Sefine Akademi'yi 360° eğitim kurumuna dönüştürmek için yöneticilerimizin dahil olduğu iç eğitmen programlarımızı sürdürüyor, ayrıca eğitim çeşitliliğimizi artırarak tüm çalışanlarımıza hitap edecek eğitim projeleri üzerinde çalışıyoruz.
"DUVARDAN MASAYA SOHBETLER"
Çalışanlarımızın kurum bağlılığını ve motivasyonunu artırmak, aynı zamanda onlardan geri bildirim alabilmek için iç iletişim stratejilerimizi geliştirerek hem yeni projeler üretiyor hem de var olan projelerimizi daha da güçlendiriyoruz. 2021 yılının sonunda hayata geçirdiğimiz "Duvardan Masaya Sohbetler" projesi ile çalışanlarımızı çalışma ortamlarını ve biçimlerini daha fazla sorgulamaya ve bunu yaparken aynı zamanda birbirleri ile daha fazla sosyalleşmeye teşvik ediyoruz. Yemekhanemizin ve kafemizin duvarlarına astığımız "Çalışma arkadaşlarınla diyaloğun nasıl?", "Çevrendeki kişilerle uyumun nasıl?", "Hayalindeki kariyer nasıl devam ediyor?","Sizin için başarı nedir?", "Zamanını nasıl yönetiyorsun?" gibi sorulardan hazırladığımız panolarla çalışanlarımızı diğer çalışanlarımız ile tartışmaya, diyaloğa, sohbete teşvik ediyor; aynı zamanda bu sohbetler sonucunda ortaya çıkan sonuçları geri bildirim olarak bizlerle paylaşmaya teşvik ediyoruz.
SEFİNE TELEVİZYONU
Çalışanlarımızı motive etmesi ve aynı zamanda onları kısa bir süreliğine dahi olsa iş stresinden uzaklaştırması amacıyla "Sefine Televizyonu" projesi üzerinde çalışıyoruz. Bu proje ile aylık olarak hazırlayacağımız viceolarda çalışanlarımızın röportaj ve deneyimlerine, özel yeteneklerine, tersanemizin yakın lokasyonlarında bulunan bölgelerdeki sosyal ve kültürel alanlara, tersanemizin aşçıları tarafından paylaşılan özel tariflere ve daha birçok çeşitli konuya yer vermeyi hedefliyoruz. Projemizi 2022 yılının Mayıs ayından itibaren hayata geçirerek hem tersanemizin içerisinde bulunan televizyonlarda, hem mailing sisteminde hem de "Sefine Shipyard Kariyer" sosyal medya hesaplarımızda yayınlamayı planlıyoruz.
"SIFIRDAN BAŞLIYORUZ"
“Sıfırdan Başlıyoruz” projesi ile, Sefine Tersanesi ve Yalova Altınova Belediyesi iş birliğiyle oluşturulacak olan tesiste; organik yemek atıkları, çay posaları, ağaç budama ve çim atıkları gibi atıklardan kompost, yemek artıklarından ise kedi-köpek maması üretmeye başlıyoruz. Yöneticilerimizin girişimleriyle hayata geçirilen bu projelerle hem çalışanlarımızda farkındalık yaratma hem de topluma fayda sağlama açısından önemli kazanımlar sağlamayı amaçlıyoruz. Projenin imzaları 2022 yılı içerisinde atılmış olup gerekli çalışmalar hızla sürdürülmektedir. Bu projenin Yalova Altınova halkı başta olmak üzere Sefine Tersanesi çalışanları için de önemi büyük. Çalışanlarımız sürdürülebilir bilinç ile bu projenin bir parçası haline getirilecek ve gerekli gönüllü çalışmalarda rol alacaklardır.