%62
Hakkında
Penti, kadınları önceleyen bir markadır. Kadınların kendi bedenleriyle ilişkilerini, ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlamak, kendilerine olan güvenlerini perçinleyerek toplumdaki rollerini tanımalarına, potansiyellerini açığa çıkarmalarına destek olmaktadır.
Daha çağdaş bir gelecek için çalışma hayatında toplumsal cinsiyet eşitliğinin önemine inanan, bu bilinci topluma yaymak için öncü konumunda olan Penti “ortak fayda yaratmak için birlikte yaşamak, çalışmak” anlayışıyla yönetim felsefesi olan Kyosei doğrultusunda şirket uygulamalarında eşitliği uygulayabileceği ve denetleyebileceği mekanizmalar kurarak kadınların iş hayatında eşit ve adil haklara sahip olmasına öncülük ediyor. Çalışanlarının %90’ının kadın, %88’inin kadın yönetici olduğu Penti bu bayrağı en önde taşımanın ayrıcalık değil insan haklarının temel gerekliliği olduğuna inanıyor.
Sektör
Perakende / Giyim
Şehir
İstanbul
Kuruluş Tarihi
1950
Çalışan Sayısı
4157
Çalışan Demografisi
Çalışanların yaşı
25 veya daha genç - 1264
26 ile 36 - 1377
35 ile 44 - 1087
45 ile 55 - 385
55 üzeri - 44
Şirkette Kıdem
2 yıldan az - 2394
2 ile 5 yıl - 830
6 ile 10 yıl - 641
11 ile 15 yıl - 246
16 ile 20 yıl - 38
20 yıldan fazla - 8
Cinsiyet Oranı
Kadın - 84%
Erkek - 16%
Tam Zamanlı / Yarı Zamanlı
Tam Zamanlı - 98%
Yarı Zamanlı - 2%
%84
Burası rekabet ettiği pazarda başarılı bir şirkettir.
%83
Çalışanlara, milliyetleri ve etnik kökenlerine bakılmaksızın adil davranılır.
%83
Burası prestijli bir şirkettir.
%83
Şirkete yeni katılan bir çalışan burada hoş karşılanıyor.
%82
Eğer bana haksızlık yapıldığı için bir şikayette bulunursam bunun adilce değerlendirileceğinden eminim.
Harika bir iş yeri olmak buradan başlar.
Formu doldurun ve sertifikasyon programı için ilk adımı atın en kısa sürede ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.