%72
Hakkında
5 Kasım 2012’de bir Türkiye İş Bankası kuruluşu olarak faaliyetlerimize başladık. İstanbul, Eskişehir ve Ankara’da 2500’e yakın çalışanımızla bankacılığın yanı sıra bireysel emeklilik, sigorta, sağlık ve turizm gibi çeşitli sektörlere hizmet veriyoruz. Deneyimli kadromuzla müşteri hizmetleri, telefonda satış, ikna ve geri kazanım, bilgilendirme ve hatırlatma, danışmanlık, iş süreci, kalite yönetimi ve eğitim gibi geniş bir yelpazede dış kaynak çağrı merkezi hizmeti sunuyoruz.
İş ortaklarımızın çözümlerine ilişkin ihtiyaç ve beklentilerini güvenilir, kalıcı ve yenilikçi bir işbirliğiyle karşılamak ve en yüksek katma değeri almalarını sağlamayı hedefliyoruz.
Sektör
Profesyonel Hizmetler // İş Süreci Dış Kaynak Sağlama // Çağrı Merkezleri
Şehir
İstanbul
Kuruluş Tarihi
2012
Çalışan Sayısı
2738
Çalışan Demografisi
Çalışanların yaşı
25 veya daha genç - 691
26 ile 36 - 1798
35 ile 44 - 232
45 ile 55 - 17
55 üzeri - 0
Şirkette Kıdem
2 yıldan az - 1302
2 ile 5 yıl - 945
6 ile 10 yıl - 428
11 ile 15 yıl - 63
16 ile 20 yıl - 0
20 yıldan fazla - 0
Cinsiyet Oranı
Kadın - 73%
Erkek - 27%
Tam Zamanlı / Yarı Zamanlı
Tam Zamanlı - 93%
Yarı Zamanlı - 7%
%95
Şirkete yeni katılan bir çalışan burada hoş karşılanıyor.
%94
Çalışanlara, milliyetleri ve etnik kökenlerine bakılmaksızın adil davranılır.
%94
Çalışanlara, cinsel yönelimlerine bakılmaksızın adil davranılır.
%94
Bu işyeri fiziksel olarak güvenli bir yerdir.
%91
Buraya önemli katkılarda bulunabileceğime inanıyorum.
Harika bir iş yeri olmak buradan başlar.
Formu doldurun ve sertifikasyon programı için ilk adımı atın en kısa sürede ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.