ID_128283.jpg

Hakkında
Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, inovatif, teknolojik iyi tasarlanmış ürün ve hizmetler ile hayatı kolaylaştıran, paydaşlarına değer yaratan bir markadır. Türkiye’de ve dünyada, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 ürün kategorisinde 250'den fazla ürünle hizmet vermektedir. Arzum aynı zamanda, Türk kahvesi makinesi 'Arzum OKKA' markasıyla Türk kahvesi kültürünün dünyaya yayılımını misyon edinmiştir.
Sektör

Perakende

Şehir

İstanbul

Kuruluş Tarihi

1996

Çalışan Sayısı

170

Çalışan Demografisi
Çalışanların yaşı
25 veya daha genç - 0 26 ile 36 - 0 35 ile 44 - 0 45 ile 55 - 0 55 üzeri - 0
Şirkette Kıdem
2 yıldan az - 0 2 ile 5 yıl - 0 6 ile 10 yıl - 0 11 ile 15 yıl - 0 16 ile 20 yıl - 0 20 yıldan fazla - 0
Cinsiyet Oranı
Kadın - 0% Erkek - 0%
Tam Zamanlı / Yarı Zamanlı
Tam Zamanlı - 0% Yarı Zamanlı - 0%

Bu inovasyonlarımızla ilklerin öncüsü oluyoruz.Pazarda fark yaratan, her kategoride en az bir tane patenti ve tasarımı Arzum’a ait olan ürünlerimiz mevcut. Bu ürünlerimizi 'Sadece Arzum'da konseptiyle sunuyoruz tüketicilerimize. Türkiye’nin önde gelen tasarım ofisleri ve dünyadaki önemli tasarımcılarla çalışıyoruz.

Topluma duyarlı, faydalı ve sorumlu marka anlayışını benimsiyoruz. Bu alanda birçok projemiz, çalışmamız var. Örneğin; 2009 yılından bu yana 'Satrançta da Arzum Var' diyerek Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası’nın sponsorluğunu üstleniyoruz, üstlenmeye de devam edeceğiz.

ID_84096.jpg
Çalışanlarımızın mutluluğu ve bize olan güveni çok önemli. Güven endeksi puanımızı hızla artırıyoruz. Çalışanlarımızın kendilerini Arzum Ailesi'nin bir parçası olarak görmesi en büyük arzumuz. Yenilikçi yönetim ve insan kaynakları yönetimi uygulamalarımız ile en iyi işverenler arasında yer almak bizler için çok kıymetli. Esnek çalışma saati uygulamamızdan, sosyal aktivite kulüplerimize, sosyal haklar ve sağlık hizmetlerimizle yanlarındayız. Paydaşlarımıza yönelik stratejimiz ise onlara en fazla değer yaratan marka olmak. Tüm paydaşlarımızın memnuniyetini artırmayı, sürekli iyileştirme felsefesi ile eder-değer dengesini yükseltmeyi amaçlıyoruz. Tercih edilen işveren olmak ve operasyonel mükemmellik için çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Bunun için sistematik sürekli iyileştirme faaliyetleri organize ediyor ve tüm yasal şartlara uygunluk sağlıyoruz. Tüm iş ortaklarımıza kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla, şirket içi uygulamalarını izlenebilir ve ölçülebilir bir şekilde planlıyoruz.
ID_84095.jpg
Arzum tıpkı adı gibi; benim de hayatımda arzu ettiğim ve yapmak istediklerime olanak sağlayan bir marka oldu. Arzum'u her gün keşfedilmeyi bekleyen yeni bir yolculuk olarak görüyorum. Arzum Ailesi'ne katıldığım ilk andan itibaren aile olacağımızı hissetmiştim, ofisten içeri girdiğim o ilk anı hala hatırlıyorum. Hala ilk günkü gibi heyecanla ve mutlulukla geçiyorum o kapıdan. Arzum’la birlikte sadakati, emeği, dostluğu ve uzmanlığı öğrendim. Aile gibi olan ama bir o kadar profesyonel bir ekibin çalıştığı markamızda ekibin bir parçası olmayı öğrendim. Bir markanın inovasyon yolcuğunu, marka kimliğini ilmik ilmik işlemeyi ve yaratıcılığı gördüm. Böyle bir markanın pazarlama iletişimi müdürü olduğum için kendimi çok şanslı görüyorum.
Neslihan Demir
ID_84100.jpg

Bizim için her fikir ilham kaynağı! Kurduğumuz 'Fikir Atölyesi'nde şirket içerisinden veya dışarısından herkesin fikirlerine açığız. Patent alınabilir bir fikir öneriyorsanız  bir bonus alabilir, fikriniz ürünleşirse 5 yıl boyunca o ürünün satışından elde edilen kardan pay alabilirsiniz. Dijitalleşme tarafında ise; ‘Dijital Gözler’ ismi ile bir platformumuz var. Gönüllülük esası ile katılımın gerçekleştiği bu platformda potansiyel dijital projelerle ilgili fikir alışverişinde bulunuyoruz. Arzum’un dijital dönüşümünü, yönetim olarak en üst seviyede planlıyor ve takip ediyoruz.

Harika bir iş yeri olmak buradan başlar.
Formu doldurun ve sertifikasyon programı için ilk adımı atın en kısa sürede ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.