Misyonumuz, organizsayonların herkes için harika iş yerleri haline gelmesine yardımcı olarak daha iyi bir dünya inşa etmektir.


İnsanlar harika bir iş yeri düşündüklerinde, genellikle cömert yanları, eğlenceli ofis içi partileri ve inanılmaz yan hakları olan bir şirket hayal ederler. Bu unsurlar dikkat çeken organizasyonların çoğunda mevcut olsa da, En İyi İş Yerleri için harika bir iş yerinin tanımı, sunduğu avantajlardan çok daha derine iner. Aslında, harika bir iş yeri, çalışanların liderlerine duydukları güven düzeyi, işlerinden duydukları gurur ve birlikte çalıştıkları takım arkadaşlarından ne kadar keyif aldıkları ile ilgilidir.
Güven, gurur ve takım ruhunu sürdürmek, şirketlerin sunduğu bir dizi avantajı hayata geçirmekten çok daha zor olsa da, bunların tümü üzerinde çalışmak isteyen herhangi bir organizasyon için ulaşılabilir bir hedeftir.

İş dünyası liderleri, araştırma kurumları ve kamuoyu, harika bir işyeri olmanın ne anlama geldiğinin kesin standardı olarak Great Place To Work® Trust Model'e güveniyor. Her yıl gerçekleştirdiğimiz araştırmalarınız, 170'den fazla ülkede farklı büyüklük, sektör, olgunluk ve yapıdaki binlerce kuruluştan 16 milyondan fazla çalışanı temsil etmektedir.
Her yıl tüm Dünyada binlerce organizasyon Great Place To Work® Trust Model© aracılığı ile organizasyonlarındaki çalışan deneyimini ölçümlemekte Sertifikasyon Programı, ve En İyi İş Yerleri listelerimize dahil olmaktadır.
30 yıllık araştırmamızda, insanların sürekli olarak aşağıdaki durumlarda harika bir iş yeri deneyimi yaşadıklarını bulduk:
- Birlikte çalıştıkları insanlara güvendiklerinde
- Yaptıkları işten gurur duyduklarında; ve
- Birlikte çalıştıkları takım arkadaşları ile iyi birliktelik deneyimlediklerinde
Yukarıdaki harika iş yeri tanımına dayanarak, dünyanın her yerindeki iş yerlerinde çalışan deneyimini ölçümlemek ve değerlendirmek için kullandığımız lens olarak hizmet veren Trust Index© Çalışan Anketimiz için temel teşkil eden Great Place to Work® Güven Modeli©'ni geliştirdik.
aşağıdaki beş boyuttan oluşur

Çalışanlar yönetimi güvenilir (dürüst, tutarlı) olarak görür; çalışanların yönetimin iletişim uygulamaları, yetkinliği ve dürüstlüğüne ilişkin algılarını değerlendirir.

Çalışanlar yönetim tarafından saygı duyulduğunu hisseder; çalışanların profesyonel destek, işbirliği ve kararlara katılım algılarını ve yönetimin çalışanlara insan olarak gösterdiği özeni değerlendirir.

Çalışanlar, yönetim uygulamalarının ve politikalarının adil olduğuna inanır; çalışanların işyerinde deneyimledikleri eşitlik, tarafsızlık ve adaleti değerlendirir.

Çalışanların yaptıkları iş aracılığıyla kendi bireysel etkileri hakkında nasıl hissettiklerini, ekiplerinin çalışmalarından duydukları gururu ve genel olarak şirketten duydukları gururu ölçer.

Çalışanların, iş arkadaşlarının arkadaş canlısı, destekleyici ve yardımsever olduğu güçlü bir topluluk olduğuna inanıp inanmadıklarını ölçer.