Harika iş yeri, çalışanların yöneticilerine güvendikleri, yaptıkları işten gurur duydukları ve birlikte çalıştıkları insanlardan keyif aldıkları bir iş yeridir.
Gerçekten harika bir iş yeri olmak için, bu deneyimin her çalışan için, kim oldukları, ne iş yaptıkları veya nerede çalıştıkları fark etmeksizin herkes için tutarlı olması gerekir.

Metodolojimizin merkezinde, iş yeri kültürünün yatırım getirisini, liderlik etkisini ve çalışan deneyimini ölçmek için küresel standart haline gelen titizlikle geliştirilmiş bir çalışan anketi olan Trust Index™ yer almaktadır. Great Place To Work Sertifikasına sahip olan şirketler olağanüstü iş sonuçlarına sahiptir. Müşterilerimiz Trust Index™ Anketini kullanarak, harika bir iş yerinin temel itici güçlerinin kıyaslanmış bir görünümünü elde eder. Çalışan potansiyelini en üst düzeye çıkarmak, üretkenliği artırmak ve finansal sonuçları iyileştirmek için veriye dayalı iç görüler elde ederler.

Modelimiz ve metodolojimiz yalnızca bir dizi kılavuzdan ibaret değildir; 30 yılı aşkın süredir çalışan deneyimini analiz ederek geliştirilen, araştırma destekli bir yaklaşımı bünyesinde barındırır. Sayısız saatlik görüşmeler, odak grupları ve çalışan geri bildirimlerinden doğan Great Place To Work Modeli, iş yeri kültürünün organizasyon başarısını nasıl geliştirdiğini anlamak için bir çerçevedir. Bu model, 21.000'den fazla müşterinin 170'ten fazla ülkede, küresel olarak 20 milyondan fazla çalışandan topladığı geri bildirimlerle sürekli olarak güncellenmekte güçlendirilmektedir. Bu kanıtlanmış modeli uygulayarak, organizasyonunuz piyasa koşulları içerisinde karşılaştığı zorluklarının temel nedenlerini belirleyebilir ve Sertifikalı harika bir işyerine dönüşebilir.
