Hakkımızda Modelimiz
Great Place To Work Modeli

Harika iş yeri, çalışanların yöneticilerine güvendikleri, yaptıkları işten gurur duydukları ve birlikte çalıştıkları insanlardan keyif aldıkları bir iş yeridir. 

Gerçekten harika bir iş yeri olmak için, bu deneyimin her çalışan için, kim oldukları, ne iş yaptıkları veya nerede çalıştıkları fark etmeksizin herkes için tutarlı olması gerekir. 

GPTW Model 01 01
Kanıtlanmış performans ve verimlilik etkisi
Metodolojimizin merkezinde, iş yeri kültürünün yatırım getirisini, liderlik etkisini ve çalışan deneyimini ölçmek için küresel standart haline gelen titizlikle geliştirilmiş bir çalışan anketi olan Trust Index™ yer almaktadır. Great Place To Work Sertifikasına sahip olan şirketler olağanüstü iş sonuçlarına sahiptir. Müşterilerimiz Trust Index™ Anketini kullanarak, harika bir iş yerinin temel itici güçlerinin kıyaslanmış bir görünümünü elde eder. Çalışan potansiyelini en üst düzeye çıkarmak, üretkenliği artırmak ve finansal sonuçları iyileştirmek için veriye dayalı iç görüler elde ederler.
Only
Harika bir iş yerine sahip olmak kazandırır
4 Kat daha yüksek finansal performans
Yüksek güven kültürüne sahip şirketler, piyasa ortalamasının üzerinde hisse senedi performansı sergiliyor ve en iyi iş yerleri 4 kat daha fazla finansal getiri elde ediyor.
Düşük iş gücü dönüşüm oranı
En İyi İşyerleri sahip oldukları güven kültürü ve çalışan deneyimi ile çalışan aidiyetinden standart şirketlere göre daha iyi bir performansa ve daha düşük iş gücü dönüşüm oranına sahiptir.
İşe alımda yüksek çekim etkisi
Yetenekler ve potansiyel adaylar harika iş yerleri ile çalışmak ister. Great Place To Work Sertifikalı ve En İyi İşveren unvanına sahip şirketler potansiyel adaylar için güçlü bir çekim etkisi oluşturur.
Yüksek verimlilik
En İyi İşyerleri daha üretmek ve daha verimli bir iş yeri kültürüne sahiptir araştırmalarımız En İyi İşyerlerin çalışanların %86 oranında işleri tamamlamak için ekstra çaba göstermeye hazır olduğunu ortaya koyuyor.
Harika bir iş yeri olmanın arkasındaki bilim
Modelimiz ve metodolojimiz yalnızca bir dizi kılavuzdan ibaret değildir; 30 yılı aşkın süredir çalışan deneyimini analiz ederek geliştirilen, araştırma destekli bir yaklaşımı bünyesinde barındırır. Sayısız saatlik görüşmeler, odak grupları ve çalışan geri bildirimlerinden doğan Great Place To Work Modeli, iş yeri kültürünün organizasyon başarısını nasıl geliştirdiğini anlamak için bir çerçevedir. Bu model, 21.000'den fazla müşterinin 170'ten fazla ülkede, küresel olarak 20 milyondan fazla çalışandan topladığı geri bildirimlerle sürekli olarak güncellenmekte güçlendirilmektedir. Bu kanıtlanmış modeli uygulayarak, organizasyonunuz piyasa koşulları içerisinde karşılaştığı zorluklarının temel nedenlerini belirleyebilir ve Sertifikalı harika bir işyerine dönüşebilir.
Webimage
Great Place To Work’ün veri odaklı metodolojiye dayanan Trust Index™ anketiyle çalışanlarımızın deneyimini ve güçlü kurum kültürümüzü global standartlarda ölçümleme fırsatımız oldu.
Mastercard Logo
Avşar Gürdal
Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü
Great Place To Work süreci, çalışanlarımızla olan iletişimimizi arttırmamıza ve aramızdaki güven bağını güçlendirmemize avantajları olduğu gibi ekipler arasında daha sağlam bir iş birliği ve dayanışma kültürü yaratmamıza destek oldu.
Binbin R
Kadir Abdik
1000 Yatırımlar Holding Kurucu Ortağı ve CEO